woensdag 23 januari 2008

MSTRKRFT + Tronik youth + Strip Steve


Nieuwe remix voor kylie minogue van de jongens van MSTRKRFT. Het was lang geleden dat ik iets nieuw van hun had gehoord maar ik vind deze remix toch weer zeer geslaagd. Het combineert mooi de pop aspecten van het origineel en de typische MSTRKRFT klanken.
Kylie - Wow (MSTRKRFT Remix)

Tronik youth of wel Neil Parnell, beschrijft zijn sound als:"patrick cowley fighting the sex pistols". Bathroom gurgle heb ik pas zonet ontdekt, maar de jesus remix van jakobinarina heb ik al iets langer staan en beide zijn zeker de moeite :)
Late of the pier - Bathroom Gurgle(Tronik youth remix)
Jakobinarina - Jesus(Tronik youth remix)

Strip Steve: Franse DJ/producer uit Bordeaux die ook onder Boys Noize records zit.
Hij heeft onlangs nog maar zijn nieuwe Skip School EP uit waaruit ook deze tracks komen
Strip Steve - ready steady
Strip Steve - You and I

+nog een nieuwe cut copy-remix en één van Alex Gopher die ik beide zeer goed vind, enjoy.
Mercy arms - Kept low(cut copy remix)
Alex Gopher - Aurora(Riot in Belgium & Knightlife remix)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

You & I van Strip Steve is een remix van Chromeo's Fancy Footwork.

vincent zei

You & I van Strip Steve bevat een sample van Chromeo's Fancy Footwork.
Geen Remix. (zie Discogs )
Wat je hoort op zijn myspace, of op beatport is zelfde als wat op de blog staat en jij waarschijnlijk hebt staan als die Remix.