vrijdag 8 februari 2008

Detect

Wat nu ! Blijkbaar valt 11 februari wat vroeger dit jaar?
Ik ben wat vroeger thuisgekomen wegen een gebroken sleutelbeen en wat heb ik dan beter te doen dan nog is een postje te maken voor jullie!
Voor zij die nog gaan snowboarden e.d. pas maar op volgende keer da ge niets breekt!

Maar back in business dus, deze keer met Detect (niet delete, zoals ik eerst fout dacht, maar detect dus).
Blijkbaar hebben die fransen een aangeboren gave voor dit soort dingen, en gelukkig doen ze het ook heel goed, zoals hier weer bewezen wordt.
(ik wacht trouwens nog altijd op de eerste nieuwe Belgische producer/remixer, wie iets weet, geef een seintje, ik vind het ook niet leuk om het 99% van de tijd over fransmannen te hebben :p)



COSMOPOLITAN - Hey C'mon (Detect Remix)

Adam Kesher - Modern Times (Detect Remix)

The Teenagers – Fuck Nicole (Detect Remix)

Detect – Dance Division (Yuksek Remix)

Detect – Dance Division (Blende Remix)

Daarbij ook nog eventjes zeggen dat als je zelf een voorstel hebt voor een bepaalde artiest die wij moeten coveren, of gewoonweg een briljant idee, zeg het gerust in de comments of mail het naar elelectropourtous@gmail.com

2 opmerkingen:

Hans zei

Sterkte :P

domien zei

www.myspace.com/monseigneurxiv
misschien?