donderdag 27 maart 2008

SebastiAn Part II


Rutger heeft al de aangezet gegeven met een mooi postje over SebastiAn, ik gooi er nog wat van mijn favorieten bij, gratis en voor niets!
Jammer genoeg nog niet de allernieuwste SebastiAn, getiteld: Motor (waar je hier al een korte review van kan horen), maar die komt er wel op eens hij uit is :)
Voor diegenen die volgende week naar de make-up komen en ons herkennen, we zullen er hoogstwaarschijnlijk met de hele "crew" zijn, dus ge moogt ons gerust een pintje trakteren ;)

Editors - Camera (SebastiAn Remix)

Kavinsky - Testarossa (SebastiAn remix)

Bloc Party - I Still Remember (Sebastian remix)

Klaxons - Golden skans (SebastiAn version 1.2.0 Remix)

Benjamin Theves - Texas (Sebastian Remix)

Kelis - Bossy (Sebastian Remix)

Daft Punk - Human After All (Sebastian Remix)

6 opmerkingen:

mortilectro zei

gij moogt mij trakteren. Normaal gezien gaat ge mij herkennen want ik heb een Ed Rec Vol. 3 T-Shirt aan, en mijn broer heeft dezelfde en hij zal er ook bij zijn. Dus als ge 2 ed rec tees naast elkaar ziet staan zit ik ertussen :)

Anoniem zei

Ja idd eerder omgekeerd! Mij zal je herkennen aan de krukken(ligamenten gescheurd). bb

vincent zei

da was de afspraak nie e mannen :p
nen arme student zoals ik heeft nie veel geld e ;)

maar ik zal wel nog zien wa ik doe en wat ik ga dragen ( kzal het hier dan wel zetten)

mortilectro zei

tis wel nie echt dak ga om te socializen he, tis puur voor mij held : SebastiAn

degree zei

ik zijn hier ne rookie en gulle kent der precies wel wa van
is de + 18 want ik wor pas in mei 18 en is da me vvk?
grtzz

vincent zei

er staat buitenwipper, ma ik dacht da die alleen controleert of ge er wa deftig bijloopt

er is geen vvk, dus best op tijd zijn natuurlijk