zondag 23 november 2008

I LOVE TECHNO 2008



Nog altijd nazinderend van ILT is het tijd om er eens een postje over te maken.
Het was mijn eerste ILT, maar zeker niet mijn laatste. Hoewel er soms wat last was van teveel volk, gaat dit mij toch niet tegenhouden om volgend jaar nog is te gaan.

Hoogtepunten van de avond waren voor mij

1) Surkin !

2) Tocadisco

3)Crookers

Teleurstellend was vooral

1) Boys Noize (draaide gewoon de compilatie cd van ILT)

2) Brodinski (niet wat ik had verwacht, wou het liever wat steviger)

Verder ook nog een stukje van Birdy Nam Nam en Booka Shade gezien, maar te weinig om er een echt oordeel te kunnen over vellen.


PS: als er iemand een volledige liveset zou vinden van Tocadisco, of ook maar iets van Surkin, laat het mij aub weten !

12 opmerkingen:

who are we zei

yoo de manne,
ulle sit is de hemel van muziek voor :p

kzou zeggen kom keer onze blog checken: http://whoarewemusic.blogspot.com/

Cheers
who are we

DJVC zei

Boys noize was inderdaad de compilatie cd. En mocht van mij ook stukken harder :p

Anoniem zei

JUSTICE !!!!!

en dj mehdi was ook nie mis:p

vincent zei

die heb ik helaas niet gezien, dj mehdi wou ik wel graag zien, maar viel samen met iets anders dan wss

Anoniem zei

ik vond de Crookers echt beste
bij Justice kon k niet meer binnen :(

kent er iemand en tracklist van de Crookers :$?

Anoniem zei

justice en la riots beste van de avond

dj mehdi ook nice, maar die overgangen van crookers...aiaiai liedjes keuze daarentegen was wel nice

boys noize stond idd veel te stil

Anoniem zei

ben blij dat ik er bij crookers niet bij was..

wat een gekloot met die microfoon en slecht mixwerk

Anoniem zei

Hier wat links van andere live sets + playlists

http://ulteriormusic.blogspot.com/2008/11/i-love-techno-2008_16.html

Kheb BLOODY BEETROOTS gemist:'(!!!

Anoniem zei

ik was niet bij i love techno maar ik boys noize meerdere keren gezien en ik denk dat hij ook een soort van verplicht was dezelfde set te draaien als op de cd stond.
ik heb hem een keer in de melkweg gezien in amsterdam en op dour in belgie... bijde keren ging het vreselijk hard los en dat is waar het uiteindelijk om gaat vind ik.

ps.
thanks voor alle muziek, deze blog is geweldig.

Anoniem zei

boys noize not played copilation from ilt lol

he played almost the same from the year before not compilation.

Anoniem zei

ik vond persoonlijk justice echt zwaar teleurstellend
en booka shade was voor mij toppunt:d

Anoniem zei

the bloody beetroots waren pas zaaalig :D !!!