vrijdag 12 juni 2009

Love Me, Hate Me, Kiss Me, Kill Me, Fukkk Offf!


Fukkk Offf hoeft al lang geen introductie meer. Zijn hit 'Rave Is King' en de remix ervan van Le Castle Vania zijn iedereen ondertussen wel bekend. Fukkk Offf heeft net een album uitgebracht, en daarom zetten we het beste even op een rijtje.

Vanop het album:

FUKKK OFFF - More Than Friends

FUKKK OFFF - Love Me Hate Me Kiss Me Kill Me

Oudere hits:

FUKKK OFFF - I Give You Bass

FUKKK OFFF - Im A Freak

Shameboy - Rechoque Redux (FUKKK OFFF Remix)


EXTRA:
Ik heb gisteren nog een mail gehad van Niles. Hij heeft een mash-up gemaakt van Boom Boom Pow en Monkey Business. Zeker het luisteren waard!

Dj Dan vs BEP - Monkey Business vs. Boom Boom Pow

www.myspace.com/nileshousen

EXTRA 2: (vincent)

De Polymorphic Remix van LMHMKSKM is ook wel het beluisteren waard.
Bij deze:

Fukkk Offf - Love Me Hate Me Kiss Me Kill Me (Polymorphic Remix)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

diene "Dj Dan vs BEP - Monkey Business vs. Boom Boom Pow" is super goe!!!

Jownes zei

Bangelijke post bangelijke CD, weet iemand waar hem in Belgiƫ te verkrijgen is ? Of is hem alleen te vinden via beatport?

Reply to: Jownesie@hotmail.com

Thx

Depuis91 zei

Kvind deze van FUKKK OFFF ook wel nog vet:
http://www.mediafire.com/?wyngn2qvzdz

Stereofunk - Captain Funk (FUKKK OFFF remix)