dinsdag 15 april 2008

Danse En France


Mijn goede vriend Vincent heeft al eens een baggere versie van "Motor" gepost, de toch al even op voorhand gehypede song van SebastiAn, die nu ook in deftige kwaliteit uit is:
Motor - SebastiAn

Vlak na het uitkomen van "Motor" dook ook deze track van SebastiAn op. Zelf weet ik nog niet zo goed wat ik er juist van moet denken maar gedurfd is het zeker wel. Deze keer is de grens tussen elektronische muziek en hard rock of metal wel zeer klein. Hij staat op Ed Rec Vol.3, laat eens weten wat jullie ervan vinden:

Dog - SebastiAn

Nieuwe remix van held D.I.M.: Danse en France van Fischerspooner:

Danse En France(D.I.M. remix) - Fischerspooner

2 nieuwe remixes van The Presets hun track, "This boy's in love", door enerzijds K.I.M. en de andere door Zombie Nation. Ik vind ze beide echt goed alleen mist die van Zombie Nation een beetje de vocals die wel in de K.I.M. versie zit. Wat denken jullie ?

This boy's in love(K.I.M. remix) - The Presets

This boy's in love(Zombie Nation remix) - The Presets

plus nog een paar andere recente schijven waar ik veel naar luister:

Les gens pour ce qu'ils sont(Designer Drugs remix) - Flou

Sirens(Acid girls can hear it too remix) - Dizzee Rascal

2 opmerkingen:

Anoniem zei

die remix van sirens is echt heel lekker!
en de motor EP is trouwens geleaked, op google zijn er veel links te vinden^^

Anoniem zei

Over Dog:

Buiten het switchen van ritme sectie (multiple basdrum/cymbel/snair vs. Single basdrum/snair) kan je niet echt zeggen dat er sprake is tussen een verschil tussen een metal nr en electro.

Wel lekker naar mijn mening!