maandag 7 april 2008

Remixes


Een paar remixen waar ik de laatste tijd veel naar luister van artiesten die ik jullie niet meer moet voorstellen als Crookers, Bloody Beetroots en Felix Cartal,
aangevuld met een paar onbekendere namen, enjoy !

Pick your poison (Felix Cartal remix) - Mr. Miyagi

My Penny - Crookers

Golden Dawn (Bloody Beetroots remix) - South Central

Day'n Night (Crookers remix) - Kid Cudi

Great Dj(Calvin Harris remix) - The Ting Tings

M.U.S.I.C.(SymbolOne remix) - Nid & Sancy

Pets Dance(Thoughtless Hussies remix) - S.P.A.

We are from Venice(la Serrenisima) - The Bloody Beetroots

SebastiAn was trouwens met een zeer harde set zeker de moeite vorige vrijdag in de Make-Up club. Ook de Fanklub dj's die voor en na hem mochten draaien waren goed voor een zware feest. Volgende maand beatbox round 4 met: Crookers ! :)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

het zijn de fanKlub dj's !!!

met een kkkkk !!!

Itiselectro zei

was idd een vet feestje :) ik kijk echt uit naar the crookers ^^

mortilectro zei

normaal ging ik naar crookers in de petrol 3 mei maar omdat het zo'n vette club is en ik echt zot ben van de fanklub dj's kies ik er toch voor om nog eens 5 euro neer te tellen voor een zwaar feest, want Beatbox met SebastiAn was een dik feesje!

Anoniem zei

day n' night
great dj remix

personal favorites !