maandag 21 juli 2008

De Machine





















De nieuwe cd van De Jeugd Van Tegenwoordig bewijst dat deze jongens meer dan één hit uit hun mouw kunnen schudden. De machine bevat, meer dan 'parels voor de zwijnen', lekkere beats die vroeger nooit voor de hiphop gebruikt werden. Hun teksten zijn even gedurft en brutaal als vroeger. Laat je meedrijven op het zalige ritme van hun nieuwe cd.
Luister zeker naar: 'Deze donkere jongen komt zo hard' en 'Buma in me zak', deze zijn mijn favorieten!


Link [RS]
De Jeugd Van Tegenwoordig - De Machine

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Liedjes van JvT hebben hier een wachtwoord nodig...

jan zei

sorry, mijn excuses. ik heb er een andere link opgeplaatst. je zal de zip terug opnieuw moeten dowloaden, maar het is zeker de moeite!

Anoniem zei

buma in mijn zak is best wel goed idd