dinsdag 22 juli 2008

Hadouken! Not Here To Please You


Hadouken! is een groep uit Leeds (UK). Hun eerste single was 'That Boy That Girl' en hiermee hebben ze naam gemaakt in de muziekwereld. Hun naam klinkt misschien bekent in de oren, 'The Hadouken' is een vuuraanval in het spel 'Street Fighter'.
Hieronder staan een paar van hun beste liedjes en hun mixtape. Deze mixtape is een verzameling van hun demo's en hun remixen. Hun cd noemt 'Music For An Accelerated Culture'.
Hun stijl kan je vergelijken met Pendulum, vooral met deze hun laatste cd: Pendulum - In Silico.

Aparte liedjes [Zshare]

Hadouken! - That Boy That Girl

Hadouken! - Declaration Of War

Hadouken! - Liquid Lives

Hadouken! - Game Over

Hadouken! - Get Smashed Gate Crash

Mixtape [RS]
Hadouken! - Not Here To Please You

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het album van machines don't care is uit in de UK. Iemand die hem al gevonden heeft? Grtz

jan zei

voorlopig vind ik nog niets terug. zodra ik iets vind zorg ik ervoor dat er een post komt.

Anoniem zei

Die cd is echt wel goeddenk ik , ik heb al een paar nummers als drop it to the floor en beat bang maar ik zou toch graag de hele cd is wille beluisteren :D

alvast merci