woensdag 27 augustus 2008

Oud, maar goed! Of toch niet?


Ik zit eigenlijk al lang op deze post te broeden. Al heel lang wil ik een post maken over liedjes die nog steeds op regelmatige basis in mijn hoofd rondspoken. Oude klassiekers zoals je ze wel zou kunnen noemen, alleen zijn deze liedjes nooit echt goed bekend geweest bij het grote publiek. Ik heb deze liedjes gekozen omdat ze bij mij nog steeds een lach op mijn gezicht kunnen tevoorschijn halen. Ik had even goed 8 andere top-schijven kunnen gebruiken, maar deze hebben voor mij een nostalgische betekenis. Laat ik er even een rangschikking van maken.

1: The Outhere Brothers - Wiggle Wiggle

2: Green Velvet - I Don't Need This Shit

3: Winx aka Josh Wink - Don't Laugh

4: 20 Fingers - Short Dick Man

5: Natural Born Deejays - Oxygen

6: Groovezone - Icebear

7: Three 'N One - Reflect

8: Armand Van Helden - The Funk Phenomena

afbeelding dankzij Rk'ed Kidz

7 opmerkingen:

Anoniem zei

toch enkele dikke schijven ja ^^
Winx & Armand zijn te gek!

Nathan zei

icebear, love it :D

Anoniem zei

LOL, that Wiggle Wiggle tracks makes peeps go mad (ok, after a few drinks). Girls liove to wiggle to it. ;)

Anoniem zei

die short dick man blijft natuurlijk wel zalig en armand en green velvet hun schijven zijn ook best wel te pruimen he ;)

Anoniem zei

wiggle wiggle haha te vette schijf...zouden we es een remix van moeten maken!

kj heeft weeral puik werk geelverd (pic) :D

R-Kid
RK'ed Kidz, of wat had je gedacht ;)

Anoniem zei

wat een post!
hilarische schijven. blijven doen zoiets :)!

cheers!
lando, emptydancefloor

Anoniem zei

check onze remix van short dick man op myspace