donderdag 26 maart 2009

Boemklatsch


De nieuwste aanwinst van Bookin-dj is een dj collectief uit Utrecht genaamd Boemklatsch. Ze zijn zo vrij geweest te vragen aan ons om hun single te promoten. Wat een knaller van een single, en zo'n geweldige remixen, prachtwerk. Ik had de schijf al eens gehoord in een mixtape, maar ik herkende het liedje niet en ik had geen playlist dus staakte ik mijn zoektocht. Tot mijn grote verbazing was het deze single maar dan in de remix van Mightyfools. Dus geloof me als ik zeg dat deze jongens nog prachtwerk gaan brengen. Ik zal ze alleszins blijven volgen...

Boemklasch - Bonafied EP

tracklist:
Boemklatsch - Bonafied
Boemklatsch - Bonafied (Dem Slackers remix)
Boemklatsch - Bonafied (Mightyfools remix) (aanrader)
Boemklatsch - Bonafied (Eric de Man remix)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor de promo mannen.

Anoniem zei

Mocht je benieuwd zijn naar een live-set van Boemklatsch: http://www.zshare.net/audio/54972121f9569a29/

23-01-09 @ Vice Release The Beast party, Stumnitz Amsterdam

Cheers,

Boemklatsch

Anoniem zei

ik ben een grote fan van jullie blog,
maar hier komen jullie echt wel laat mee!

Anoniem zei

beter beginnen ze met het andere project van Sjam... Nobody Beats The Drum!! <3

had ze geboekt op Elektronix afgelopen keer samen met Les Petits Pilous...

geniaaaaal!

jan zei

mijn excuses, ik kan ook niet van alles op de hoogte zijn... Daarbij heb ik liever materiaal waarvan de auteur zegt dat hij het wilt delen met mij, dan dat ik een EP 'illigaal' moet posten

Anoniem zei

Dem Slackers Remix vind ik persoonlijk toffer dan Mightyfools Remix :P