dinsdag 1 september 2009

Remixen

Het is weer 1 september. Een deel van jullie zit dus momenteel terug op de schoolbanken. Maar EEPT zorgt ervoor dat de Ipod/mp3-speler vol blijft met harde muziek. Op die manier overleef je de dag zonder te veel elende.

Armand Van Helden - Professional Widow (Stefano Azati mix)

Boemklatch - Bonafied (Shock and Awe! Remix)

Dizzee Rascal - Ik Ben Vandaag Zo Bonkers (Niles' Chop Chop) aanrader


Dizzee Rascal - Ik Ben Vandaag Zo Bonkers (Niles' Chop Chop) MegaUpload


Faithless - Insomnia (Dirty Disco Youth Remix)

Basement Jaxx - Raindrops (Doorly's Under New Management Remix)aanrader

11 opmerkingen:

FRAAAAANS zei

Ge-ni-aal nummer van AJK :D

jan zei

Vandaag 'ik ben vandaag zo bonkers' op stubru in 'sound of sam'...

BooKin-dj zei

Vette remix van Bonafied

Unknown zei

De 'ik ben vandaag zo bonkers' link werkt niet meer... Kan die vernieuwd worden aub?

jan zei

De link werkt bij mij nog perfect. Ik heb het liedje zelf opnieuw gedownload, en alles klopt.


Als het nog steeds niet wil lukken, zeg je het maar en voorzie ik een alternatieve link.

(al meer dan 700 downloads voor deze ivg met de andere aanrader maar 250)

Unknown zei

De link naar "ik ben vandaag zo bonkers" laat het bij mij ook volledig afweten... Eventueel een ander adres? Thx!
Jorgen

Unknown zei

Het is nu idd gelukt om het te downen... Ja die 700 downloads komt waarschijnlijk door dat het op stubru werd gedraaid..
En omdat het gewoon een geniale remix is! :D

jan zei

update met met mega upload link erbij.

Anoniem zei

gehts noch? heeft 'ik ben vandaag zo bonkers' gedraaid op laundry day.

jan zei

gehts noch heeft die plaat wel al vaker gedraaid, voor ze op stubru kwam, check youtube voor film-materiaal!
http://www.youtube.com/watch?v=xnRbBf8PEMw

Unknown zei

Lasten & Geo hebben 'em ook gedraaid. :)