zondag 21 september 2008

Bombastequal


Ik ben net thuis, en direct wil ik mijn vreugde delen met de rest van EEPT. Om even 3 woorden te gebruiken die ik anders nooit in de mond zou nemen: "Oh my god!" Wat een feest! lextravaganza heeft zeer strak gedraaid. Jammer dat Foxylane hun soundcheck uitvoerde tijdens zijn set. Foxylane zelf was wel oke... RK'ed Kidz hun bombastequal mixtape was grandioos, alleen jammer dat het niet live was, maar dit was technisch gezien niet mogelijk omdat Foxylane hun gerief afgebroken moest worden. Les Petits Pilous waren niet van deze planeet, prachtige set. Geht's Noch en Keatch waren mooie afsluiters met in hun 'Bruce Willis is dead' set. Het was dus wel leuk...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

inderdaad!

Anoniem zei

Jammer dat ik op leffinge zat. Maar daar was er goose!

Dennis zei

ge zeit het beste in u review nog vergeten :-D

the subs hebben een fenomaal optreden gegeven !!

(en de visuals heel den avond ni te vergeten :-p)

ciao
dennis
(a.k.a. ene helft van TwofoldVisuals die de visuals hebben geleverd zaterdag)

Anoniem zei

welke liedjes zijn da juist na 'digitalism in cairo'? die 2 die samenspelen met die van goose?

misirlou zei

goe feesje maar de zaal suckte zoals verwacht, te groot voor zoiets
toch thumbs op ze
meer van da