vrijdag 26 september 2008

Yeah You Heard Me!, gerief van bij ons!

Deze week wordt onze EEPT mixtape verzorgd door Yeah You Heard Me!. Het is slechts de 2de keer dat hij achter de draaitafels plaatsneemt, maar het resultaat mag wel gezien worden. De grote helden van Yeah You Heard Me! zijn, zoals je waarschijnlijk zelf kunt zien, de Crookers. Daar kan je hem natuurlijk geen ongelijk in geven.
Yeah You Heard Me! is afkomstig uit Lier, dus deze week is het geen mixtape uit Kortrijk... Yeah You Heard Me! is net van naam veranderd, vroeger noemde hij kEUNE, dus het is mogelijk dat er hier en daar nog een naam fout staat. Veel plezier met de mixtape deze week!

Liedjes [Zshare]
Yeah You Heard Me! - This Aint House
Yeah You Heard Me! - Badunk The Funk
Yeah You Heard Me! - Frequency Remix

Mixtape [Zshare]
Yeah You Heard Me!'s EEPT exclusive mix

4 opmerkingen:

Anoniem zei

zou de post can CCC even terug mogen :P

jan zei

ik heb zelf geen idee waar hij naartoe is... misschien weet vincent wel meer...

vincent zei

ik heb geen idee waar die naar toe is ...

Anoniem zei

overnieuw dan? :D