donderdag 11 september 2008

Domenico Biancardi

de afbeelding is van een verloren inzending voor de wedstrijd.


Domenico Biancardi, (onmogelijk om van de eerste keer snel en juist uit te spreken), heeft ons een mailtje gestuurd waarin hij zei dat hij een remix gemaakt had van het alom bekende liedje 'Boys Boys Boys'. Eenmaal het liedje in mijn winamp aan het 'draaien' was wist ik pas welk liedje hij bedoelde. Met mijn hoofd schuddend op de nieuwe beat merkte ik dat het een geslaagde remix was. Wat anders moet ik doen met geslaagde remixen dan ze delen met jullie?! Omdat één liedje posten maar zielig is, en we op één been niet kunnen staan geef ik jullie ook nog een mixtape van Domenico Biancardi. Veel plezier...

Liedje [Zshare]
Sabrina Salerno - Boys Boys Boys (Biancardi Mix)

Mixtape [Zshare]
Djset ElectroRap Biancardi @ Giardino

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan wel op één been staan ze!

jan zei

Held