donderdag 15 januari 2009

High Powered Boys


Pas recent (vandaag dus) kwam ik erachter dat Surkin en Bobmo samen ook actief zijn, als de High Powered Boys.
De aparte sijl van Surkin komt er echt wel in terug en dat is uiteraard waar we voor gevallen zijn.
Naast hun ep en hun remix van Bounce, geef ik ook nog een remix door Surkin, van Surkin.

Surkin - radio fireworks (Surkin 909 edit)

MSTRKRFT - Bounce (High Powered Boys Remix)

High Powered Boys - Sounds of Cain

High Powered Boys - Hoes Get Down
High Powered Boys - Up Down

PS: Zaterdag 14 Februari Fake Blood & Surkin in de Culture Club !!!!

4 opmerkingen:

Itiselectro zei

Kheb mijn ticket voor culture club al 2 weken in mijn bezit, gaat zo'n vet feestje worden!!!

thomas zei

Moeilijke keuze, zelfde avond in leuven: dim mak label night met brodinsky, bloody beetrots & steve aoki...

Anoniem zei

Ik ga naar leuven, Steve Aoki is wel ies een belevenis denkk. Fake blood ga ik gaan zien op polsslag

Anoniem zei

redbeatz ftw!
http://www.redbeatz.be
met keatch :)
twordt es tijd dat die gepost wordt vindek, of VNNR nog zo'n vlaamsch talent!