maandag 29 december 2008

Schijven van het moment: Part VIII !



een man zonder armen ging een fiets kopen, zegt die verkoper 'is deze goed?' zegt die man zonder armen 'ja, maar die bel mag je eraf laten'

Tijd voor nummer 8 !

The Sounds - Tony The Beat (Rex the Dog mix)

Project Bassline - Drop The Pressure (The Count's Conquistador Remix)

Fat and Ugly - Fukking Back

SebastiAn - Momy (Erol Alkans Murrr-O-Durrr Re-Edit)

Mr. Oizo - Gay Dentists (JFK Edit)

DJ Mehdi - Pocket Piano (Joakim Remix)

Boys Noize - Shine Shine (Shadow Dancer Unreleased Mix)

Congorock - Hybro

Zomby - Float

Zerba - Abrez

Fukkk Off - Rave Is King (Le Castle Vania Remix)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Nja.. zagen over iets da je 2 weken op je pc hebt is zinloos, volledig mee eens, maar Tony the beat staat al bijna 2 jaar op mijn schijf... is niet echt "van het moment" eh... ;) researchen boys, researchen!

vincent zei

schijven die ik op dit moment heb leren kennen en meer naar luister dan andere

zo kunde het ook opvatten :p

Anoniem zei

Dan moeten je die niet vermelden onder nieuwe schijven.

vincent zei

er staat toch nergens nieuwe schijven ? :)

Anoniem zei

da is, laat deze manne gewoon doen, ze wille muziek dele me ons da ze goed vinden en da vin ik bon. Natuurlijk zijn der altijd al dingen die ge al hebt staan, maar ik ontdek hier ook wel vrij veel nieuwe dingen zoals dieje zombie enzo. Ik heb rex the dog ook nog maar een paar maand geleden lere kenne door zijn album, als ge meer into trash en fidget enzo zijt gaat ge naar die stijl nie op zoek, maar kunt ge het wel appreciƫren als het iets bekender wordt.
Voor de rest, nice werk eept en blijf mijn muziekcollectie maar verruimen ;)

Anoniem zei

wauwie die schijf van zerba is zotjes koeel :d abrez abrez :d

Anoniem zei

inderdaad, kan iemand iets meer vertellen over die nobele onbekende? Vind niets op google (:

vincent zei

myspace van zerba: http://www.myspace.com/zerbaddicted