zondag 28 december 2008

Soulwax - Part Of NYE never dies


Ik kreeg de laatste dagen veel mail. Te veel. Ik wil eventjes zeggen het ook voor mij examens zijn en dat ik niet naar alles kan luisteren dat wordt opgestuurd. Zeker niet als het allemaal mixtapes zijn.

Ikzelf (dus medewerkers zijn mss andere mening toegedaan) ben geen fan van mixtapes van "onbekende" mensen. Als je eerst een reputatie kan opbouwen met degelijke tracks en remixes (kijk naar RK'ed Kidz, Soda&Suds), dan ga ik veel rapper er is naar luisteren en maakt het meer kans om erop te komen. Dus je mag altijd mails sturen over nieuwe tracks, graag zelf. Altijd leuk om nieuw talent te ontdekken. Talent noem ik echter niet een trial-and-error setje gemaakt op virtual dj of een ander programma.

Maar als ik een mail krijg over een nieuwe mix-cd die David en Stephen Dewaele hebben gemaakt voor het blad MixMag. Dan denk ik direct: okekes, is checken.
En dat heb ik niet als ik een mail krijg van een compleet onbekende.

my 2 cents ...

Soulwax - Part Of NYE never dies

01. The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Soulwax Remix Edit)
02. Zombie Nation - Forza
03. Tame Impala - Half Full Glass Of Wine
04. Tiga - Mind Dimension 2 (Ghent Version)
05. Mr Oizo - Pourriture 7 (Soulwax Edit)
06. Esser - Headlock
07. In Flagranti - Business Acumen
08. Flairs - Truckers Delight
09. MGMT - Kids (Soulwax Remix)
10. Das Pop - Fool For Love
11. Eine Kleine Nachtmusik - Feurprobe (Rory Phillips Remix)
12. Mickey Moonlight - Interplanetary Melodies
13. Late Of The Pier - Random Firl
14. Ali Renault - Our World Is

10 opmerkingen:

Anoniem zei

hebben RK'ed kidz dan een goede reputatie?? naar mijn mening kunnen ze echt niet mixen...

vincent zei

1. Zij hebben wel degelijk eerst tracks en remixes gestuurd
2. Hun sets zijn livesets, maw, geen trial-and-error, geen korte setjes waar ge minder kans hebt op fouten, maar lange degelijke setjes. Da er daar af en toe mindere stukken inzitten is normaal, da hebben de pro's ook
3. ik heb die setjes niet gepost. jan heeft dat gedaan en deze post gaat duidelijk over wat ik doe
4. de reacties op hun laatste set waren idd minder, maar als je kijkt naar hun set van bombastequal, zijn de reacties veel beter

jan zei

persoonlijk vind ik commentaar van een persoon die 'anoniem' is maar ongegrond.

Unknown zei

Bedankt voor de mix! Respect!

Anoniem zei

De RK'ed kidz hebben allesinds een grote vooruitgang gemaakt vergeleken met vorig jaar. Niet dat ze al op punt zijn, evenmin voor Soda & suds. Maar ze zijn de goede weg op.

Anoniem zei

vettig goei schijve;)
merci!

Soda&Suds zei

we zijn nog geen jaar bezig! (en dat geldt ook voor de rk'ed kids!)
maar we zijn idd nog niet op punt, iedere dag leren we nog!
alvast merci voor al de postjes over ons!
cheers

Anoniem zei

Anoniempje, lieverd.
Kom ons eerst eens live checken en velt dan uw oordeel.

Misschien tot in de make-up op 20 maart?

x

KJ

vincent zei

ik zal er zijn ! het is nog lang, maar staat in mijn agenda

Anoniem zei

goede start