donderdag 25 december 2008

TOP (2)5 van 2008 !



Vooreerst wil ik iedereen een prettige kerst wensen, vervolgens iedereen bedanken die een inzending heeft doorgestuurd.
Ik heb dan ook willekeurig een naam getrokken...... Sander Bral.
Proficiat met je eervolle vermelding. Helaas kunnen we niets anders aanbieden momenteel.

Vele tracks staan reeds op de blog, diegene die er nog niet opstonden heb ik van een linkje voorzien.
Is er ergens een link dood, stuur dan een mailtje en ik zal voor nieuwe zorgen.

1. MGMT - Kids [Soulwax Nite Version]
2. The Proxy - Raven
3. The Proxy - Dancing in the dark
4. Fake Blood - Mars
5. Surkin - White Knight Two
6. The Bloody Beetroots - Cornelius
7. Crookers - Knobbers
8. Crookers - Sveglia
9. Busy P ft Murs - To Protect And Enterain(Crookers Remix)
10. Les Petits Pilous - Wake Up
11. Crookers - Big Money Comin'
12. Tocadisco - street girls
13. Sound of Stereo - Supah Dupah
14. Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance Wiv Me
15. Kidda - Under The Sun (Herve Remix)
16. MSTRKRFT - VuVuVu
17. Jesse Rose and Actionman (AKA hervé) - Take it to the club
18. Mystery Jets - Two Doors Down (Duke Dumont Reconstruction)
19. Danger - 11h30 (DatA Remix)
20. Bloc Party - Mercury (Herve Is In Disarray Remix)
21. The bloody Beetroots - Rombo
22. Zombie Nation - Forza (Housemeister remix)
23. SebastiAn - Momy
24. Mr Oizo - Positif
25. Altern8 - Frequency (hostage remix)


PS: 1 Januari 2009 vanaf 1u een spetterend feestje in de Zep in Dendermonde !
Pintjes 1 euro, Champagne en Schuimwijn, inkom 2 euro.
Dj's: E-phonk, Trypod, Beyne.
Zeker komen !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik kan mij daarin grootendeels vinden, al heb ik zelf mijn top 5 vergeten insturen =(

Anoniem zei

Geen Day and Night en terecht!